Facilitair Coördinator & Contractbeheerder
- Hybride
- Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
- Purmerend, Noord-Holland, Nederland
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
+2 meer- € 4.300 - € 5.500 per maand
- Staf & Management
Ben jij een Facilitair Coördinator met ervaring in contractbeheer? In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het coördineren en het ondersteunen van de facilitaire medewerkers in de concessies.
Wat ga je doen?
Als contractbeheerder vervul je een sleutelrol in het ondersteunen en optimaliseren van ingekochte dienstverlening en het daarbij behorende administratieve contractbeheer. Een belangrijk onderdeel is daarbij ook het beheren van de inkoopmailbox, het inkoopsysteem Shopper en het wagenparkbeheer. Met jouw expertise en focus zorg je voor een efficiëntie, nauwkeurige naleving van de contractafspraken, wet- en regelgeving, en een duurzame inrichting van onze processen.
Adviseren van de organisatie met specifieke focus op concessiemanagers en andere stakeholders;
Coördineren van facilitaire aankopen binnen budgetten en contracten, in overleg met facilitair medewerkers in de diverse concessies;
Beheren, registreren en verwerken van contracten en mutaties in systemen zoals Shopper;
Beheer van de inkoopmailbox;
Beheer van het wagenpark (vloot, en persoons gebonden voertuigen) en bijbehorende vergunningen en verzekeringen;
Monitoren en evalueren van facilitaire dienstverlening op basis van input van de operationele teams, inclusief het doen van verbetervoorstellen gericht op efficiëntie en duurzaamheid;
Beoordelen van contractprestaties en signaleren van onderbestedingen, overschrijdingen en verbeterpunten;
Stakeholdermanagement met interne afdelingen en externe partijen zoals leveranciers en budgethouders.
Wat bieden wij?
Een uitdagende en afwisselende functie binnen EBS, waar je een directe bijdrage levert aan de strategische koers van het bedrijf. Je krijgt de kans om nauw samen te werken met de directie en senior management en een centrale rol te spelen in het succes van diverse projecten. Wij bieden een professionele werkomgeving met volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
Wij waarderen de energie en motivatie die jij in je werk steekt, zodat wij een betrouwbare vervoerspartner voor onze reizigers kunnen zijn. Dit doen we met een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden. Alle voorwaarden zijn volgens de cao voor het ov. De beste op een rijtje:
Een bruto maandsalaris tussen € 4.300 en € 5.500,- (o.b.v. 40 uur);
Minimaal 23 vrije dagen;
17 Atv-dagen per jaar bij een fulltime contract;
8% vakantiegeld;
Eindejaarsuitkering van 1,15%;
Een vaste eindejaarsuitkering van € 400,- bruto;
Een aantrekkelijke pensioenregeling bij Rail & OV;
Een jaarcontract met uitzicht op een contract van onbepaalde tijd;
Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden.
Wat neem je mee?
Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en hebt aantoonbare recente ervaring in facilitairmanagement en het optimaliseren en administratief beheren van contractprocessen binnen een commerciële of operationele omgeving.
Verder heb je:
HBO werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding in facility management, inkoop of een vergelijkbaar vakgebied;
Ruime ervaring met contractbeheer en contractmanagement;
Certificeringen zoals NEVI 1 of een gelijkwaardige opleiding (bij voorkeur aangevuld met NEVI CLM);
Administratieve ervaring en ben je in staat is om taken efficiënt en foutloos uit te voeren, met oog voor detail en het vermogen om gegevens zorgvuldig te verwerken en te beheren;
Een flexibele en hands-on mentaliteit.
Competenties
Communicatie: Je communiceert makkelijk (in woord en geschrift) op verschillende niveaus en houdt rekening met uiteenlopende belangen en verschillende persoonlijkheden
Relatiebeheer: Je bouwt constructieve relaties op met interne medewerkers, klanten en leveranciers
Klantgericht: Je hebt een ondernemende, dienstverlenende instelling en denkt in oplossingen
Organisatie: Je werkt accuraat en gestructureerd, ook onder druk
Voor, door en mét mensen
Vanaf dag één ben je onderdeel van een hecht team. We zijn een mix van diverse collega’s en staan klaar voor elkaar. Niet alleen met hulp, ook met een grapje of een goed gesprek. We zijn een mensgerichte organisatie met diverse locaties door het land. De kantine en de eindpunten zijn onze ontmoetingsplekken; hier komen alle collega’s samen. Van chauffeur tot directeur. De mens achter de functie staat hier op nummer één, zonder uitzondering. Voor, door en met mensen noemen we dat.
Dit wil ik
Kopje koffie drinken om elkaar beter te leren kennen? Solliciteer direct en wij nemen contact met jou op. Heb je nu al vragen? Wij hebben de antwoorden. Bel of app met onze recruiter Arjen Pruim via 06-81337039.
Over EBS
EBS Public Transportation is een van de snelst groeiende openbaarvervoerbedrijf in Nederland. Wij verzorgen het openbaar vervoer in de concessies Zaanstreek-Waterland, Voorne-Putten & Rozenburg, Haaglanden Streek en IJssel-Vecht. Inmiddels zijn we met 2.000 collega’s, en daar komen er steeds meer bij. En we groeien door. Dat is met vallen en opstaan, maar de sfeer is altijd goed. We noemden onze missie al: Voor, door en met mensen. Ons doel? Onze passagiers een fijne reiservaring bieden en zelf elke dag met plezier naar ons werk gaan. Want alleen zo zit iedereen met een goed gevoel in de bus.
Een assessment kan onderdeel van de selectieprocedure zijn
- Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
- Purmerend, Noord-Holland, Nederland
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
of
Bedankt voor je sollicitatie!
Bedankt voor je sollicitatie. We kunnen niet wachten om samen met jou te ontdekken hoe jij aan de slag kan bij EBS. Terwijl wij jouw sollicitatie gaan bekijken, kun je op de hoogte blijven van alle ontwikkelen bij EBS via onze website of social mediakanalen. Wie weet, misschien vind je alvast een voorproefje van de mooie tijd die we samen tegemoet gaan!